Trening to bardzo ważny aspekt gry. Zwiększa możliwości nasze i ducha. Można robić treningi długoczasowe, lub krótkoczasowe. Te pierwsze polegają na wymyśleniu przez użytkownika danego treningu, opisaniu go i poddanie do wyceny mistrzowi gry. Takie treningi z kolei trwają długo, od 100 h aż do 1000. Jeśli trening będzie zbyt przesadzony, to zostanie odrzucony, lub odrzucone zostaną od niego niektóre czynności. Krótkoczasowe natomiast polegają na trenowaniu standardowych czynności, tj. siła, szybkość, zręczność, kondycja w sposób naturalny, czyli opisany poniżej.
Trening atrybutów podstawowych:
Atrybuty podstawowe można wytrenować do 100 punktów (później jedynie specjalnymi treningami), dzieli się to na punkty, godziny. Każdy jeden punkt atrybutów trenujemy przez 4 godziny (do 50), a po 50 trenujemy przez 6 godzin, gdyż nasze ciało nie jest w stanie trenować bardzo długo, następnie odpoczywamy.
Duch trenuje w ten sam sposób w tym czasie co my jeśli to napiszemy.
Ile godzin można trenować do przodu:
Normalnie można trenować jedynie 6 godzin do przodu, jednak każde 25 punktów kondycji zwiększa tą liczbę o 2 godziny. Po każdym treningu trzeba odpoczywać 2 godziny (przy 50 punktach kondycji tylko 1 godzinę), nie trzeba tego nigdzie pisać, ale nie można wtedy trenować. Energię można trenować jedynie specjalnymi treningami.
Furyoku trenujemy przez 1 godzinę 100 punktów. Możemy tak trenować tylko raz w jeden dzień.
Piszemy co trenujemy, przez ile, ile punktów nam się zwiększy dany atrybut, o której skończymy, z ilu na ile punktów nam się zwiększy.
Offline